منتديات قلقووووو

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

2 مشترك

لو دخلت اوعدك انك هتموت من الضحك

Doctor ramy
    Doctor ramy
    ~®~°¤§ الـــريـــاســـة §¤°~®~°

لو دخلت اوعدك انك هتموت من الضحك Empty لو دخلت اوعدك انك هتموت من الضحك

مُساهمة من طرف Doctor ramy الأحد يناير 04, 2009 6:58 am

[size=25]انا بحزر مناولها اهو خد نفس عميييييق عشان مشهتقدر تتنفس هاتقولى لية ؟

اقولك لية عشان هاتفتطس من الدحك

نبدا النكت

واحد شكله وحش أوى راح يطلب الزواج من واحدة
    العريس : أنا يشرفنى يا عمى أنى عملت نفسى بنفسى
    والد العروسة : مصدقك يابنى , ماهو ربنا مابيعملش الأشكال الوحشة دى .

مرة وحده راحت تبلغ على جوزها اللي صارله اسبوعين مرجعش البيت فأخذت ابنها الصغير معاها على قسم البوليس علشان تبلغ فقال لها الضابط اعطيني مواصفات جوزك ...فقالت: أبيض ..طويل ..عيونه خضر ..أشقر ..أمور !!! قام ابنها قطع عليها الكلام ( يا ماما هذا مو بابا ) فقالته اسكت مهو ممكن يجيبو واحد أحلى منه

سوسو و توتو واقفين بيشاورا لعربية على الطريق وقفت لهم عربية بعيد شوية سوسو قال لتوتو يا خسارة وقفت في المكان اللي كنا هاننزل فيه

اب كسلان بيقول لابنه كسلان اوم افتح الباب لامك :قاله: ماتروح تفتحلها انت مش دي تبقى مراتك :قال الاب اوم يا ابني دي امك :قال الابن: وتبقي برده مراتك اوم انت افتحلها :طب هي طالق اوم بقي افتح

واحد من بور سعيد قالو له اصحابه إلحق يا عربي اختك واقفه مع واحد غريب في الجنينه الي على اول الشارع !! راح عربي وجمع البلطجية كلهم وخدو السلاح والمطاوي وبعد شويه رجعو وقال لهم ...... يجماعه هيه حتت شجره اوام خليتوها جنينه .(لا راجل)لو دخلت اوعدك انك هتموت من الضحك 3

واحد بيقول لخطيبته أنا عاوز أقولك إني مش عندي سيارة ولا يخت ولا عمارة زي محمود صاحبي بس عاوز أقولك إني بحبك قالتله وأنا كمان بحبك بس كلمني اكتر عن محمودلو دخلت اوعدك انك هتموت من الضحك 40

ديك بيقول لفرخة تتجوزيني عرفى قالتله دا كان بابا يدبحنىلو دخلت اوعدك انك هتموت من الضحك 3

محشش أول مارجع من السفر قال لمراته تعالي عايزك دالوقت على السرير جت وقعدت جنبه عالسرير قال لها شدي اللحاف وغطينا فضحكت مراته بغنج ..واتغطت معاه قام قالها شايفه اشتريت ساعه بتنورلو دخلت اوعدك انك هتموت من الضحك 5

دخل الممرص غرفة المريض حصله نايم حاول يصحيه مصحيش قام صب على وشه ميه صحي المريض مرعوب و قال: عايز ايه.. الممرض:لازم تاخد المنوم دالوقت

[/size]
    Admin
    Admin

لو دخلت اوعدك انك هتموت من الضحك Empty رد: لو دخلت اوعدك انك هتموت من الضحك

مُساهمة من طرف Admin الأحد يناير 04, 2009 7:34 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
    Doctor ramy
    Doctor ramy

لو دخلت اوعدك انك هتموت من الضحك Empty رد: لو دخلت اوعدك انك هتموت من الضحك

مُساهمة من طرف Doctor ramy الأحد يناير 04, 2009 1:17 pm

لو دخلت اوعدك انك هتموت من الضحك 179751303

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أبريل 26, 2024 4:54 pm