اعتقد انك هتتحك

هشام غراب
    هشام غراب
    مشرف القسم الترفيهي

اعتقد انك هتتحك Empty اعتقد انك هتتحك

مُساهمة من طرف هشام غراب في الأربعاء يناير 14, 2009 5:48 am

شـــــــــــبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاب

مره واحده خرج جوزها من الصبح بعربيه كارو بحمار واتاخر بره قعد للفجر وبعد كده رجع البيت اتاخرت ليه كده اوى راح قالها اصل الحمار ضاع قالتله... ميهمكشى... دخلتك عليا بميت حمار
    &&&&&&&&&&&&&&&&
    مرة اتنين فشارين قاعدين واحد يقول للتاني ستي اما كانت تقول لجدي نفسي في الرقاق كان يديها 1000 ج قاله مش كتير قاله لا راح التاني قاله وانا ستي كان عندها جاموسه كانت تملى اوضه لبن قاله مش كتير قاله لا يدوبك يكفي الرقاق بتاع ستك
    &&&&&&&&&&&&&&&&
    واحد نايم جنب مراته فسمعت صوت، بتقوله قوم يا راجل فى حرامى فى الصاله، قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، قالتله يا راجل فى حرامى فى اوضه النوم قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، وبعدين قالتله يا راجل حرامى شالنى وماشى قالها روحى ماتخفيش سايبة فى البيت سبع
    &&&&&&&&&&&&&&&&
    مرة واحد غبي راح يخطب فوالد العروسة بيقولة احنا عايزين مهر عشرين الف جنية قام الغبي قالة لية دا انا قدامي واحدة على خمس تلاف وحامل
    &&&&&&&&&&&&&&&&
    مره واحد كان قاعد في الصاله مراته دخلت عليه لاقته بيقري في كتاب (الرجل سيد المنزل) فقالتله انت مش هاتبطل قراية الكتب الخياليه دي
    &&&&&&&&&&&&&&&&
    الزوجة : إنت دايما شايل صورتى معاك و رايح بيها المكتب ...ليه؟
    الزوج: لما بلاقى مشكلة مهما كانت معقدة ببص لصورتك ألاقيها اتحلت على طول.
    الزوجة: شايف أنا أد إيه مهمة بالنسبالك.
    الزوج: أيوة...ببص فى صورتك و أقول لنفسى " إيه المشكلة اللى ممكن تكون أكبر من دى؟
    &&&&&&&&&&&&&&&&
    الابن : يا ماما لما كنا راكبين الأتوبيس أنا و بابا النهارده قاللى أدى مكانى لواحده ست واقفة.
    الأم: انت عملت الصح يا حبيبى.
    الابن : لكن أنا كنت قاعد على حجر بابا.
    &&&&&&&&&&&&&&&&

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد أبريل 21, 2019 4:50 pm